Duma

Chce Wam opowiedziec historie, historie dziewczyny, ktora w poplochu dnia zycia codziennego zagubila siebie. Nie oszukujmy sie bycie matka, zona wcale nie jest takie latwe, ciagle staranie sie by byc perfekcyjna mama, gospodynia potrafi czlowieka przytloczyc. W ciaglym dbaniu o innych przestalam dbac o siebie. Wieczorami wynagradzalam siebie za ciezko przebyty dzien. Rozczulalam sie nad soba a to przy tabliczce czekolady, ciastkach, piwku, stalam sie zalosna!!! Bylam Smutnym Czlowiekiem. Jednak przyszedl dzien kiedy ocknelam sie, zrozumialam, ze nie moge przezyc swojego zycia wegetujac. DZIEWCZYNY obnazam sie przed WAMI, majac nadzieje,, ze zainspiruje Was do zmiany nie tylko fizycznej jak i psychicznej, bo kiedy czujesz sie dobrze w swojej skorze, swiat w kolo staje sie piekniejszy. Bez odbioru

12 Comments

  1. witam,
    oczywiście gratuluję wytrwałości i samozaparcia. Przyglądam się trochę z daleka do tego programu i trochę się obawiam ponieważ mam problemy ze stawami (ogólnie są słabe i trochę nadwyrężone przez ćwiczenia na stepie o czym dowiedziałam się niedawno). Czasem dokucza mi tez rwa kulszowa mimo raczej młodego wieku (25 lat), i po prostu trochę się obawiam czy nie nadwyrężę jeszcze bardziej mojego ciała przez p90x. I jeszcze tak z innej beczki: powiedz mi co jesz jeżeli wychodzisz na miasto ze znajomymi lub jest jakaś domówka na której wiadomo króluje mało zdrowe jedzenie?

  2. kochana jak cie ujzalam u anna’s style to oniemialam!!!! wow wow wow mam juz program i dzis zaczelam dzien 1, wersja lean. nie jestem pewna co moge jesc… bo ja uwielbiam owsianki i musli z jogurtem na sniadania.. oczywiscie pelne ziarno i zero cukru. czy moge nadal jesc takie sniadania? czy moglabys napisac nakie przykladowe menu jak zaczynalas i teraz? a! i czy pozwalasz sobie na jakies winko czy slodkie od czasu do czasu? bo za 3 tyg lece na wesele do pl i bede tam 10 dni… grrrr
    buziaki jestes moja motywacja

  3. Hejka;)
    Jestem jedną z tych osób, które poznały Cię za pośrednictwem blogu Ani. Trzy dni temu rozpoczęłam zmagania z P90X. W związku z tym mam do Ciebie pytanko. Nigdy nie byłam osobą sprawną fizycznie i teraz mam ogromny problem z niektórymi ćwiczeniami. Aktualnie problem sprawia mi najprostsza pompka;) Chciałabym zapytać Ciebie, czy Ty również miałaś na początku trudności z wykonywaniem tych ćwiczeń? Moje ćwiczenia są niestety bardzo niezgrabne i nieskoordynowane. Jestem tym troszkę załamana i zdemotywowana. Dodatkowa sprawa zakwasy – ja rozumiem, że nie od razu Rzym zbudowano, ale czy inne osoby rozpoczynające program P90X mają podobne problemy? Ta godzina ćwiczeń to ogromna walka okupiona bólem, ale też przyjemny stan zmęczenia i satysfakcji gdy idę pod prysznic tuż po:) Pytam jak osoba, która chce się poradzić osobie bardziej doświadczonej;) Pozdrawiam Cię serdecznie i gratuluję tego, co osiągnęłaś – bardzo mi imponujesz swoją determinacją. Modlę się o to aby i mnie jej nie zabrakło.

    1. Kochana Asiu, pewnie, ze poczatki sa trudne, dla kazdego bez wyjatku!! Dla mnie sukcesem bylo 5 pompek w pierwszych 3 tyg, pozniej malymi kroczkami robilam postepy. teraz wyciskam 100 podczas calego treningu:) Widzialas ze jest mozliwosc modyfikacji cwiczen, rob pompki na kolanach. W podnoszeniu na drazku pomagaj sobie krzeslem.
      Co do estetyki cwiczenia……HELLOOOO a kto Cie Kochanie widzi? To w ogole nie jest wazne, poprostu DAWAJ Z SIEBIE WSZYSTKO. Ja chodzilam polamana pierwsze 2 tygodnie, czulam sie jak po wypadku samochodowym, teraz? mam w sobie tyle energi, ze nie wiem co z nia robic..
      Nie zniechecaj sie, nie mysl, ze nie dasz rady, ciesz sie kazda wycisnieta pompka!!!! BRING IT!

  4. wow:) ogromna przemiana:) bardzo się cieszę i gratuluję niesamowitej siły woli:). Naprawdę zaimponowała mi Twoja energia:). Myślę, że powinnaś ukończyć kurs na instruktora rekreacji ruchowej:) a potem podjąć pracę w tym zawodzie. Satysfakcja gwarantowana:) a w dodatku i zarobisz deczko:) Tylko nie przesadzaj z wysiłkiem bo Twój organizm nie nadąży za Tobą;) a wtedy to już tylko czarność po wysiłku zobaczysz..wiem co mówię..A tak szczerze to bardzo mi przypominasz sympatyczną aktorkę Tinę Majorino:))http://www.washingtonpost.com/the-paley-center-for-medias-screening-of-fox-searchlights-napoleon-dynamite/2012/02/07/gIQAtAkFwQ_photo.html

  5. Witam Cie serdecznie Ewelino! Bardzo Ci dziękuje za swoje własne samozaparcie i sile woli, która zarazasz innych, miedzy innymi mnie-dziękuje! Przedwczoraj poznałam Twoja historie całkiem przypadkiem i jestem pod ogromnym wrażeniem, zawsze myślałam, ze takie cuda są nie możliwe:-) tez jestem matka, mam półroczną córeczkę Zuzie i tak jak Ty troszkę uzalalam sie nad sobą ale dzisiaj wieczorem zaczynam px90 jak tylko mąż zamatuje mi drazek 😉 będę często odwiedzać Twój profil ! I polecac go innym ! Pozdrowienia z mokrej Irlandii!!!!

  6. Ewelino, po obejrzeniu Twoich filmików czuje się totalnie zmotywowana, aby podjąć walkę przy pomocy p90x. Jest jednak niewiele info w języku polskim wiec proszę Cię o małą podpowiedź. Od którego programu zacząć, czy tak jak Ty od classic? Chodzi mi o zrzucenie nadprogramowych kg po ciąży ( dziecko ma już 3 lata;)) . Zawsze byłam szczupła i przy wzroście 165 ważyłam do 55 kg. Teraz niestety zostało mi 8 nadprogramowych i bardzo źle się z nimi czuje. Czy ćwiczenia muszą być wykonywane o tej samej porze? ( pracuje czasami do wieczora). Jak wyliczyć dzienne zapotrzebowanie na kalorie przy tym programie? Serdecznie pozdrawiam i szczerze gratuluje uzyskanych efektów!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s